pondělí 6. dubna 2015

Knižní challenge (#5)

Tuhle challenge vymyslela jedna začínající bloggerka jménem Barča. 

Dnes Vám představím jednu knihu, kterou jsem letos stihla už přečíst a myslím si o ní, že je opravdu strašně sladká. Je to kraťoučká novela, ale ani to ji neubírá na půvabu a těch 117 stránek jsem přelouskala za hodinu. 

Drakie - Bez dechu 

Jestli jste četli Drakii a přemýšlíte, zda-li se pustit i do této novely - rozhodně si ji přečtěte! Pokud Vám nevadí přeslazená kniha, u které budete dělat jen "ah", tak se do ní pusťte. Já jsem ji dlouho měla v knihovničce a přečetla jsem si ji úplnou náhodou. V tašce jsem měla málo místa, takže jsem si sebou musela vzít slabou knížku a jsem ráda, že jsem sáhla po Drakii. 

Už jste knihu četli nebo se na ní chystáte? 

2 komentáře:

  1. Drakie jsem ještě nečetla, ale určitě ji mám v plánu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím jsem Drakii nečetla a vzhledem k časovému skluzu a hromadě nepřečtených knížek ještě dlouho nebudu. Ale díky za tip :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.