sobota 6. prosince 2014

The Most Beautiful Christmas (#3)

Tento projekt mám na svědomí já a Snow Fairy. 

Nejoblíbenější vánoční pohádka? 

Pro mě je to asi pohádka Tři oříšky pro Popelku. Možná to zní divně, ale i když jsem té pohádky překoukaná a v roce ji nemůžu ani vidět, k Vánocům pro mě neodlučitelně patří. Dříve jsem měla ráda i Mrazíka, ale postupem času jsem si na něj vypěstovala averzi a už ho nemůžu ani vidět. 

Jelikož mi přišlo jako dobrý nápad zapojit i čtenáře, připravili jsme pár článků věnovaných jim :)) Kdyby jste se ještě někdo chtěl zapojit jako čtenář, ozvěte se mi na e-mail, ráda Vás tam ještě připíšu. 

Terka
Rozhodně Tři oříšky pro Popelku. 

Verča
Doba ledová a Princezna se zlatou hvězdou na čele. 

Clara
Jednoznačně Popelka, to je klasika, kterou mám s Vánoci spjatou už ani nevím jak dlouho. Popelka a Vánoce, to zkrátka patří k sobě.

Miška
Tři oříšky pro Popelku

Monča
To je velmi rozporuplné. Vždycky jsem měla ráda Tři oříšky pro Popelku, ale taky mám hodně silný vztah k Mrazíkovi

Evelína
Popelka

Káťa
Šíleně smutná princezna(tu hrají vždycky na Vánoce :D

Tom
Asi Mrazík.
Jak tak koukám, nejsem jediná, kdo má rád Tři oříšky pro Popelku. A co Vy, jaká je Vaše nejoblíbenější vánoční pohádka? :)) 

1 komentář:

  1. Já mám strašně moc rád Tři oříšky pro Popelku. Skoro každý rok se na ní dívám a vždycky je to úžasné. Jinak na Mrazíka se taky moc nedívám. Ne, že bych ho neměla ráda, to trošku mám, ale nikdy mě nezaujal na tolik, abych o něm tvrdila, že je moje oblíbená pohádka na Vánoce :D :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.