sobota 20. prosince 2014

The Most Beautiful Christmas (#13)

Tento projekt mám na svědomí já a Snow Fairy. 

Na Štědrý den dáme dárky pod stromeček už ráno - je to pěkně o nervy. Odpoledne chodíme na hřbitov a potom už připravujeme večeři. Po večeři se vrhneme na dárky, přijde babička, která si rozbalí dárky, které na ni čekají pod stromečkem. A potom jak jinak než koukáme na pohádky :)) 

Jak se u tebe slaví Vánoce?

• Snažím se minimalizovat nákupy - vlastně jsem v depresi, když mám tolik nakoupených věcí. Bylo by dobré, kdyby jsme si z klobouku vytáhli jméno jedné osoby a té následovně koupili dárek. Každý by dostal jeden pečlivě vybraný dárek a ne tolik nevýznamných věcí. Nejsem věřící, ale bereme naše děti každoročně do kostela. Chci je seznámit s tím, že je kostel kulturní památkou a ať se oni rozhodnou, čemu budou věřit. 

• U mých prarodičů s ostatními členy rodiny vždy začneme konverzací a potom následuje večeře (tak moc jídla!). Tancujeme okolo obrovského stromu, rozdáváme si dárky a já se snažím vyhrát  v rice-pudding hře! Kdo sní nejvíc, vyhrává. 

• Vždy chodíme na dobrou večeři do italské restaurace. 

• Postavíme stromeček, který ozdobíme, také dáme dekorace do domu, pečeme perníčky a koukáme na vánoční filmy jako Smrtonosná past. 

• Pro mnoho Američanů je doba mezi Díkuvzdáním a Vánoci čas na to být vděčný za to, co máme. Letos chci pomoci mé matce postavit vánoční stromek, abychom si připomněli, co je v životě opravdu důležité. Mám v plánu ještě jíst hodně cukroví a jít sáňkovat, pokud se dočkáme sněhu. 

• Ráno připravíme jako první snídani a potom si u vánočního stromu rozbalíme dárky. V případě, že je venku hezky, jdeme hrát fotbal :) 

• Vánoce slavíme buď v mém rodném domě nebo manželovo rodném domě. Máme vždy výborné jídlo, vyměňujeme si dárky, pijeme víno, hrajeme hry nebo otevíráme vtipné dárky, které nejsou doopravdy dárky. Užíváme si to! 

• Každý rok děláme to samé - dárky rozbalíme ráno, potom se před večeří sejde celá velká rodina. Potom litujeme, kolik jsme toho snědli a koukáme na vánoční pohádky v televizi. 

•  Vždycky jinak :)

•  Každý rok v podstatě stejně. Záleží jestli zůstáváme doma, nebo slavíme u mé maminky. To pak většinou ještě obcházíme příbuzné z našeho rodného města.¨

• V Londýně si s přítelem uděláme "Vánoce" a pak odjedu na Štědrý den k rodině, kde trávím svátky. Letos budu o Vánocích sedět asi i u knih :)) 

A co Vy, jak slavíte Vánoce? 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.