úterý 16. prosince 2014

The Most Beautiful Christmas (#11)

Tento projekt mám na svědomí já a Snow Fairy. 

Tématické články jsou různé. Některé se píší sami a některé jsou tak těžké, že člověk napíše pouze pár vět. Osobně mám tento druh článků ráda, i když je to zrádná záležitost. Někdy lidé s názorem souhlasí a někdy ne. Jsou dvě skupiny lidí, kteří nesouhlasí. Ti, kteří budou názor akceptovat a ti, kteří se Vám budou snažit dostat pod kůži a ukázat, že nemáte pravdu. 

Dnes odpovídají bloggeři :) 

Názor na tématické články. 

Tématické články jsou dost zapeklité. Je těžké vybrat dobré téma tak, aby se pořád něco neopakovalo, aby bylo originální a aby se na něj dalo alespoň něco napsat. Jsou témata, kdy to člověku píše, ani pořádně neví jak, a pak jsou témata, kdy koukáte na nadpis a vůbec nevíte, co byste měli vyhodit do éteru. Ráda je píšu a ještě raději je čtu. Zajímá mě, co si myslí ostatní a vždycky se ráda dozvím něco, o čem jsem neměla ani páru.

Tématické články sú fajn. Je to podľa mňa osviežujúci element na blogoch a samotné články niečo o autorovi blogu aj vypovedajú  :) 

Kája (Books world)
Miluji je. Baví mě a myslím že by to bloggeři měli dělat (psát ) často

Táňa (My book world)
Takovéto články mám moc ráda!

Sú dobrou voľbou, ako zaujať ľudí, ale nato treba hlavne kvalitu a originalitu. Inak ich mám celkom rada, ak sú dobre spracované.

Wayll from Wonderland (Waill's Wonderland)
Nikdy jsem nad tím nijak zvlášť nepřemýšlela... ale vlastně si je docela ráda přečtu. Když nad tím tak přemýšlím, právě díky nim asi nejčastěji klikám na odběr a podobně. Bloger se v nich může více projevit a lépe vynikne jeho styl než u klasických recenzí, kde vás přeci jen váže nějaká forma. Když se nudím ve škole nebo nemám co dělat, určitě tematický článek ráda rozkliknu.
 
Rodaw (Knihánkov
Skvěle se hodí k určitému období

Mám ráda tematické články, protože pěkně ozvláštní tu kterou dobu. Patří to k té dané atmosféře.

Knižní kukátko (Knižní kukátko
Tematických článků není nikdy dost. Ať už tedy na jakékoliv téma.

Vanilka (Knihomolky)
Jsou bezva!

5 komentářů:

  1. Já mám tématické články moc ráda a moc ráda je píšu :)
    Pěkný nápad na projekt, musím si přečíst i předchozí články :)

    OdpovědětVymazat
  2. já je čtu tak jen u tebe :D a možná Barb, tam si nejsem jistá, ona je teď poměrně neaktivní :D ale myslím, že je nepíše :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě těší :D ale divím se, že tě nenudí, když máš plné dopisy mých blábolů :D

      Vymazat
    2. no počkej, k dopisům jsem se ještě nedostala :D dneska jsem byla opět celý den v trapu, ale fakt se na to hrozně těším :D

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.