čtvrtek 25. prosince 2014

The Most Beautiful Christmas (#18)

Tento projekt mám na svědomí já a Snow Fairy. 

Projekt The Most Beautiful Christmas je už skoro u konce. Dnes je na řadě další foto článek, i když mým blábolům se nevyhnete :) 

Den před Vánoci jsem si udělala radost :3 

Jo, selfie se strejdou a já se fotit nechtěla :D 

...

Náš stromeček :D

Marvel forever♥ 

A ještě jsem dostala 13 knížek :D Pěkný no :D

Co jste dostali Vy? 

7 komentářů:

  1. Já jsem dostal hodně knížek, ale nejvíce jsem byla nadšená z knihy Zimní příběh. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To povlečení je totálně boží!!! :D
    Třináct knížek? No páni :D Já jich dostala pět - Selekci, Boj o trůn, Esej o tragédii, Once Upon a Time a Pád andělů :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci taky! :D Já dostala jen dvě a to ještě tu jednu jsem si sama vybrala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já normálně dostala jednu knížku :D Až letos se to nějak rozjelo. Ale tři z toho jsou dárky od holek, kterým jsem také posílala knížky :D

      Vymazat
  4. 13, krása no :D a o svetru jsem se už vyjadřovala :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.