pondělí 10. září 2012

Hunger games- Síla vzdoru

Název : Síla Vzdoru
Série : Hunger games 3
Autorka : Suzanne Collinsová
Nakladatelství : Fragment
Rok vydání : 2012
Anotace : Jmenuji se Katniss Everdeenová. Proč nejsem mrtvá? Měla bych být.
Proti všem očekáváním přežila Katniss hladové hry dvakrát, ale ani poté nemá klid. V zemi Panem vypuklo postání. Kapitol je naštvaný a chce pomstu. Kdo by měl za nepokoje zaplatit? Katniss. A co je nejhorší? Prezident Snow dal jasně najevo, že v bezpečí není vůbec nikdo… Bude připravovaná revoluce v čele s Katniss úspěšná? Cena může být hodně vysoká...

Moje hodnocení obálky : 3/5
Moje hodnocení : 3,5/5

Něco na pobavení 

Můj názor : 
Tumblr_ma1xllpbwk1rn4n6to1_500_largeNa knihu jsem se opravdu hodně těšila. První dva díly se mi moc líbili a proto jsem doufala, že to tak bude i s tím třetím. Ne nebylo. Z knihy jsem byla opravdu hodně zklamaná, protože jsem od ní čekala hodně. Kniha se mi do poloviny zdála taková nudná, ale doufala jsem, že se to rozjede.  Četla jsem pár recenzí, že pár lidí umře a čekala jsem to. 

Jako první věc, která mi na knize vadila bylo málo akce. Jsem zvyklá, že čtu knihy nabité akcí nebo alespoň plné romantiky. Také mi moc nevyhovuje autorčin styl psaní. HG je známé po celém světě a je to hodně oblíbená série, ale mě spíš zklamala..

Ke knize jsem se nemohla dokopat. Než jsem ji začala číst měla jsem ji asi týden v knihovničce a prostě to nešlo. Když jsem ji konče začala číst prokousala jsem se asi do poloviny potom jsem knihu odložila a zase se k ní nemohla dostat. Když jsem se k tomu přemluvila dočetla jsem ji do konce a moje pocity byli opravdu smíšené. 

Nechávala jsem si dva dny na to abych se rozmyslela, co si o knize myslím, ale nic mě nenapadlo.  Opravdu se cítím mizerně, protože mě to zklamalo..

Peeta. K němu není, co dodat  toho prostě miluju a pro mě bude jednička. Chvilkami mi ho bylo líto a opravdu bych Katniss nafackovala. Podle mě se někdy chovala hrozně sobecky a nafoukaně.

Annie a Finicka jsem si oblíbila a ono tohle?! Asi to nepřežiju, protože mě to hodně vzalo. Pálili mě oči až se mi chtělo brečet, ale ani kapička nespadla. Jestli chtěla autorka napsat smutný konec a dojmout lidi k slzám tak gratuluji, protože se ji to povedlo.


Katniss byla ve třináctém kraji s Hurikánem, Prim a její matkou. Po dvanáctém kraji toho moc nezbilo a spoustu lidí umřelo. Peeta je pryč a Katniss ho chce za každou cenu osvobodit.


Ve třetí knize jsme navázali na točím skončil druhý díl. Pár věcí mi ze začátku nebylo jasných, ale časem jsem to pochopila. 


Knize jsem dala 3,5 hvězdičky, protože se našlo i pár věcí, které se mi líbili a dávám velké plus za ten konec. Ne za lidi, co umřeli, ale za to kdo s kým skončil.  Z knihy jsem hodně mimo, protože jsem od ní čekala o hodně víc. Od této spisovatelky si ráda přečtu i jinou sérii a budu doufat, že ten konec bude o něco šťastnější!




Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku!

2 komentáře:

  1. Mne sa táto kniha lúbila zo všetkých 3 najmenej, ale aj tak tam toho bolo dosť, čo sa mi lúbilo, napriek tomu som naozaj čakala viac a to že mi pozabíjala moje obľúbené postavy, to som sa moc hnevala 8_(
    pekná recenzia 8) s mnohým súhlasím, ja som dala 4 hviezdičky 8)

    OdpovědětVymazat
  2. spoiler :DD



    Finnickova smrt mi strašně moc vadila... já prostě pro něj chtěla happy end a ono tohle :/

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.