úterý 19. května 2015

Knihy mého ♥ (#4)

Knih, které mám opravdu ráda je málo. Nikdy si nejsem jistá, co odpovědět na otázku "Jaká je tvá nejoblíbenější kniha?" Mám pár favoritů, většinou zvolím jednoho z nich, i když to není tak úplně pravda. Člověk prostě nemůže mít jen jednu nejoblíbenější knihu :D

"Už jsem se zmiňovala, jak je kniha úžasná? Ne? Tak Vám to tedy povím. Kniha je úžasná a její děj má něco do sebe. Kniha Vám dokáže vykouzlit úsměv na tváři, ale také Vás dokáže rozbrečet a může Vám přejet mráz po zádech. Abych pravdu řekla, nemůžu se dočkat, až se pustím do druhého dílu, protože autorka se s koncem nemazlila a utnula to v nejnapínavějším bodě."

Collie&Kayden, tuhle knihu jsem četla minulý rok a dobře si pamatuji, jak jsem z ní byla mimo. Jessica Sorensen je skvělá autorka, jejíž postavy si vždy zamiluji - jinak to ani nejde! Na knížku jsem narazila díky mé knihomolské kamarádka, která mi ji doporučovala tak dlouho, až jsem se do ní musela doopravdy pustit. Nelituji toho. 

Anglické knihy čtu velmi často na mém tabletu a mrzí mě, že k většině z nich se jinak než v elektronické podobě nedostanu. U Jessici vím, že alespoň jednu z jejích sérií bych chtěla mít doma. Nic nemá na  ten úžasný pocit, když můžu držet knížku v ruce a listovat v ní. 

Kayden: Yeah, but you're a girl.
Me: Oh, I forgot for a sec. Thanx for reminding me.
Kayden: I haven't forgotten at all. In fact, it's all I think about all the time.
Me: That I'm a girl??
Kayden: That ur a girl I very badly want to touch right now 

Pokud jste neměli o existenci téhle knihy či dokonce autorky ani zdání, rozhodně doporučuji! Nebudete litovat ♥ 

2 komentáře:

  1. Ještě si pamatuju, že kvůli tvé nadšené recenzi jsem se po knize kdysi porozhlédla. Měli (stále mají?) ji na BD ve slevě, ale já nakonec odolala (stále odolávám). Snad se k ní jednou dostanu, nejlépe se dočkám českého překladu, který mě vždycky nakopne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heh, jsem ráda, že tě kniha zaujala po mé recenzi. Držím palce, aby ses k ní dostala - opravdu za přečtení stojí!

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.