neděle 24. srpna 2014

Nové přírůstky (23.8.2014)

Mhm... né že bych neměla knížek dost, ale nemohla jsem prostě odolat - kdo by také mohl! 
Každý díl ze série Sukuba byl za 99Kč, neber to a vlastně všechny tyhle knížky byly ve slevě a dohromady mě vyšly na 520Kč :D Takže jsem naprosto spokojená! 

7 komentářů:

  1. Závidím tú Sukubu. Ja mám prvý diel zatiaľ, ale zháňam aj ostatné, v takej zľave by mohli byť aj u nás :D

    OdpovědětVymazat
  2. ty jsi nějak vysazená vyloženě na druhou světovou, předně na toho Hitlera, ne?:P
    tedy vím, že jsi mi kdysi v dopise psala, že jako tě tohle téma začalo bavit, ale docela se to rozrostlo už do záliby, že?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, trošku :D Ale tak taťka to čte taky, takže si o tom i dost povídáme, vyměňujeme názory atd..

      Vymazat
    2. to je super *thumbs up*

      Vymazat
  3. Ten Biely kôň vyzerá super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo :D Koupila jsem rovnou dva výtisky a o jeden se bude brzy soutěžit (Cz&Sk) :D

      Vymazat
  4. Skvělý nákup! :) Sukubu si chci přečíst a uvažuji, že si jí i koupím :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.