pátek 8. ledna 2021

The Best of 2020


I když se letošní rok řadí k těm nejslabším, co se mého publikování na blog týká, rozhodla jsem se sepsat sérii článků s názvem The Best of 2020. Pokud mě někdo sledujete delší dobu, tak víte, že krom čtení knih si libuji i v mangách (poslední dobou zejména webtoonech) a seriálech (hlavně kdrama). Nicméně pokud bych v jednom článku měla sepsat vše, co bych shledala jako The Best of 2020, asi bych sepsala svůj nejdelší článek v životě.

Ráda bych se držela pravidla "keep it simple," tudíž sérii článku rozřadím do 4 kategorií. A na co se můžete těšit? 


Upozorňuji, že se jedná o čistě subjektivní názory a ne všechno, co jsem viděla nebo četla muselo být vydáno v roce 2020. 

Yay Excited GIF - Yay Excited Stoked - Discover & Share GIFs

7 komentářů:

  1. Tak to sa už neskutočne teším na článok o kórejských seriáloch, pretože ich zbožňujem. ❤ Mojimi najväčšími srdcovkami sú Mai geol (My girl) a Crash Landing On You ❤ teraz pozerám Touch your heart. :)
    Ostrov stratených príbehov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě znám, ale přiznám se, že Crash Landing On You jsem zatím neviděla. :/ Ale rozhodně se na to chystám!

      Vymazat
  2. Já jsem zvědavá asi prostě jen na knížky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to snad nezklamu, letos jsem toho moc nepřečetla. :)

      Vymazat
  3. Sekce s knihami se mi líbila, ale škoda, že už se pak nedostalo i na ty další. Ze zvědavosti jsem mrkla na svůj dramalist, co bych měla na svém seznamu já, ale kupodivu jsem toho moc neviděla - druhá řada Kingdom, Itaewon Class, Mystic Pop-up Bar a It's Okay to Not Be Okay.

    Ale na druhou stranu můžu říct, že se mi všechny zmíněné hodně líbili. Ze seriálů jsem nic moc aktuálního asi neviděla, snad možná jen Dark a nad filmy bych asi musela hodně přemýšlet, než bych něco našla.

    Každopádně ale Better Days z roku 2019 bych velmi vřele doporučila. Nemůžu se zbavit dojmu, že to mělo podobné vibes jak The Foxhole Court, ale nemám nikoho v okolí, kdo viděl/četl oboje, aby mi to vymluvil. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se na ně do konce roku dostane! S psaním na blog jsem na tom bídně, ale i zbylé články jsou rozepsané, teď je jen dopsat, upravit a publikovat.

      Itaewon Class a It's Okay to Not Be Okay jsem viděla. A obojí bylo skvělé. Mám tam například i Start-Up, The Uncanny Counter, The Fiery Priest, Run On... a tak dále. :D

      O Better Days jsem neslyšela, ale rozhodně se na to podívám. To porovnání s The Foxhole Court mě o tom přesvědčilo. :D

      Vymazat
    2. The Uncanny Counter mám pořád rozkoukaný, ale zatím jsem to utla v okamžiku, kdy tam byla víc školní šikana. V době, kdy jsem na to začala koukat, tak novinky byli plné obvinění herců, nebo členů kpopových skupin, což už na mě v té době bylo moc. Ale plánuju se k tomu vrátit. O The Fiery Priest jsem ale slyšela, tak snad se k němu taky dostanu. :D Každopádně děkuju za další tipy na kdrama!

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.