středa 5. března 2014

Společné čtení série ZAVRŽENÝ (5.3.-5.4.2014)

Společné čtení pořádá VeEee. 

Už jsem se někdy zmínila, že jsem fanda série Zavržený? Jestli ano, tak jistě víte, že Patche mám opravdu ráda a čtvrtý díl jsem si kupovala hned, jak vyšel. Autorku Beccu mám strašně ráda a někde jsem četla, že momentálně píše novou sérii, na kterou se těším a doufám, že ji vydají i u nás - a když ne, pořídím si ji v Aj :D

Ode dneška začíná čtení celé série a jelikož jsem se to dozvěděla trochu opožděně, tak nejspíš začnu až zítra. Ke každé kapitole napíšu jednu nebo dvě věty, které budou obsahovat mé pocity a články po dočtení každé knihy zveřejním. Re-reading jsem plánovala už dlouho a jsem ráda, že se do něj konečně pustím! 

Zavržený
Crescendo
Ticho
Finále 

1 komentář:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.