sobota 1. března 2014

Recenze: The Coincidence - The Redemption of Callie&Kayden


The Redemption of Callie&Kayden 
The Coincidence 2#
Jessica Sorensen 
2013
Goodreads 4,14 

The dark secret Kayden has kept hidden for years is out. Worse, he's facing charges for battery. The only way he stands a chance against the charges is if Callie speaks up, something he'll never ask her to do.

Callie knows Kayden is going back to his dark place and desperately wants to save him. But saving him means admitting her secrets aloud. Callie and Kayden are stronger than they think, especially when they're together. Together they move forward, face their demons, and finally start to heal from their traumatic past.




Spoilery na první díl...
První díl neskončil zrovna dvakrát nejlépe a já jsem se jak malé děcko těšila, až si konečně přečtu i druhý díl. Oba hlavní hrdiny, Callie a Kaydena, jsem si zamilovala a jsem ráda, že oba konečně našli svůj happy end, který jsem jim od samého začátku přála.

Callie byla jako malá znásilněna a ovlivnilo ji to na celý život. Změnila se ze dne na den a z oblíbené dívky se stal pošuk bez kamarádů. Měla proto své důvody, o kterých nikomu neřekla, dokud se neobjevil Seth, její nejlepší kamarád (gay), který si prošel také jedním traumatem.

Kayden byl mlácen od té doby, co si to pamatuje. Otec se k němu nikdy nechoval mile a Kayden se ho bál. Ani ve svém starším věku se nebránil a jizvy pokrývaly většinu jeho těla. Callie mu jednou zachránila život - byla ve správný čas na správném místě. Když se s ní po delší době potkal na vysoké škole, začal se s ní kamarádit a byl velmi ochranářský. Když mu Callie řekla její tajemství, bylo pro něj těžší to všechno pobrat.


Jessica Sorensen je opravdu vysoko v žebříčku mých oblíbených autorů a druhou knihou ze série The Coincidence mi tak akorát potvrdila, že ona píše velmi emotivní knihy, u kterých slzy nedokážu udržet. Za šťastný konec jsem ráda, protože další jízdu všemi problémy s Callie a Kaydenem bych už nejspíš nepřežila.

Jestli nejste připraveni probrečet polovinu knihy a na konci se smát jako idiot s teplým pocitem na srdci, knihu nedoporučuji. Ale jestli jste na něco takového připraveni, ba dokonce vás námět zaujal, dejte knize šanci. Angličtina není nejsložitější a příběh má něco do sebe. Hlavní hrdinové mi přirostli k srdci a jen tak na ně nezapomenu. 
Jessica Sorense je autorem The New York Times a USA Today Bestsellers. Žije v zasněžených horách Wyomingu. Jessica miluje čtení, psaní a je závislá na TV seriálech The Vampire Daries a Modern Family. Také je obrovský milovník hudby, co které je ponořená, když píše.
Úžasná kniha přeplněná vtipnými hláškami, emocemi a dojemnými scénami. Příběh o Caliie a Kaydenovi si budu pamatovaj ještě dlouho a ti dva si nezaslouží jiné hodnocení než pět hvězdiček. Možná je to vysoké hodnocení, ale podle mě je to spravedlivé a hlavně bych se cítila provinile, kdybych jim dala nižší. 
Zdroje:

1 komentář:

  1. Už strašne dlho sa chystám na túto sériu, celkom ma aj zaujala, uvidím, kedy sa vôbec dostanem k 1. časti 8D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.