středa 29. ledna 2014

Blogspirace (16)

Tohle meme mají na svědomí GrowingUp YA a saz101. U nás ho má na svědomí Syki. 

Jeho účelem je pomoci vytvořit nějakou jiskru inspirace pro blogery, čtenáře i spisovatele. Jakýkoliv inspirační citát/obrázek/video. Postovat svou blogspiraci byste měli každý týden, jakýkoliv den si sami vyberete. Zkuste někoho něčím a k něčemu inspirovat, nejspíš tím inspirujete i sami sebe, nebo alespoň někoho potěšíte.






Po delší době přidávám další příspěvek do meme s názvem BLOGSPIRACE. Pro dnešek jsem si připravila pár obrázků :)) 


3 komentáře:

  1. Ten první obrázek totálně zachycuje můj hlavní problém :D

    OdpovědětVymazat
  2. S tým druhým totálne súhlasím :)
    možno aj problém dnešnej doby trochu

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavá náhoda, včechny tři mám v ntb stáhnuté a plánuji je někdy použít do článků! :) Obrázky jsou fajn, mluví mi naprosto z duše

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.