pondělí 18. února 2013

Knižní chvilky ( 5 )

Momentálně mám rozečtené Křídla a ty obálka je vskutku dokonalá. Je to slast pro moje oči, když se na ní koukám. Ve škole sice nemám tolik času číst, ale stejně jsem si ji vzala sebou. Fotky jsou pořizovány na chemii. kterou opravdu nemám v lásce :D





6 komentářů:

  1. Mě se taky děsně líbí tahle obálka, knížka není špatná, ale taková na mě moc "dětinská" :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta obálka je moc hezká - ty barvy a rozpoložení ;)) ...já musím přiznat, že chemii mám ráda :D pěkné fotečky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obalka je nadherna :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Najlepšie je čítať knihu v škole pod lavicou :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to opravdu je :) Je to takový vzrušení a dobrej pocit, když si tě učitelka nevšimne :))

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.