úterý 18. září 2018

JUST THE SEXIEST MAN ALIVE | Sladká jednohubka



Jak jsem zmiňovala v jednom ze svých článků, v poslední době jsem spadla do reading slump, a tak jsem hledala nějakou sladkou jednohubku, která by mě z toho mohla dostat. Projela jsem si recenze od Syki a na co jsem nenarazila. O této knize jsem věděla již delší dobu, jen jsem se k ní nikdy nedostala, ale po přečtení skvělé recenze jsem se rozhodla, že knihu Just The Sexiest Man Alive musím mít. 

Seznamte se s Taylor Donovan, ženou, jež je pro svou kariéru schopna udělat cokoliv. Dřela hodně, aby mohla být tam, kde je a stala právničkou. Vždy zachovává klid a nenechá se vykolejit, nikým a ničím. Je velmi oddaná své práci a po předchozí zkušenosti se svým snoubencem se od mužského pohlaví chce držet chvíli stranou. Jason Andrews, herec a místní sexbomba, je však velmi zaujatý jejím postojem. Ženy se mu plazí u nohou, jenže Taylor je svérázná a namísto okouzlení jím pohrdá. Žijí dva rozdílné životy ve dvou rozdílných světech.

“I realized that the one person who could break my heart is the only one who should have it.” 
Ano, kniha není jediná svého rázu. Hlavní hrdinka - neustupuje a nenechá si jen tak pomotat hlavu. Hlavní hrdina - nedokáže se vyrovnat s odmítnutím a postupem času se do hlavní hrdinky zamiluje. Bylo to tu mockrát, avšak Julie James zajistila, aby chemie mezi hlavními hrdiny byla hmatatelné a ne uměle zkonstruovaná. Představila nám ohranou a klišé zápletku, ze které dostala všechno, co mohla. Použila k tomu právnické prostředí a snovou LA. 

Pokud máte rádi romantické jednohubky, které vám vykouzlí úsměv ve tváři a mnohdy vás natolik rozesmějí, že musíte na chvíli přestat číst, tak je kniha Just the Sexiest Man Alive tou pravou pro vás. Já sama čtení nelituji, příběh jsem si vychutnala na sto procent a jsem velmi spokojená s výběrem knihy.

Life isn't always about logic and reason-sometimes you just have to close your eyes and jump” 
Sečteno a podtrženo: Julia James mě mile překvapila, její kniha se četla lehce a několikrát jsem se u ní zasmála od srdce. I když se jedná o lehký příběh, jenž skvěle poslouží k odreagování, užila jsem si každičkou stránku. Just the Sexiest Man Alive rozhodně není mou poslední knihou od této autorky, těším se i na její další dílka, která mě, doufejme, budou bavit stejně jako toto. Julia James si ode mne odnáší 3,5 hvězdičky.


0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.