úterý 28. července 2015

Láska jako z filmu

Láska jako z filmuLáska jako z filmu 
Victoria Van Tiemová
Mladý fronta
Goodreads 4.01 | Databáze knih 

Kensington Shawová má slibně rozjetou kariéru v reklamní agentuře, úžasného snoubence Bradleyho, se kterým chystá pohádkovou svatbu a plánuje velkou rodinu, i přátele. Žije si zkrátka jako v pohádce. Alespoň si to snaží namluvit, přestože v hloubi duše cítí, že všechno zase tak skvělé není a že by to možná chtěla jinak…

Třeba nemuset věčně poslouchat ódy svojí matky na perfektní snachu a být si jistá, že chystaná svatba je s tím „pravým“. V práci najednou taky neví, kam dřív skočit, a kamarádce nemůže věřit? Do toho se objeví její bývalý Shane a začne jí motat hlavu tím, že ji uvádí do situací, v nichž spolu prožívají scény z filmů, na které se kdysi tak rádi dívali – třeba ze Samotáře v Seattlu, Deníku Bridget Jonesové, Pretty Woman či Hříšného tance. Stačí týden a Kensin život se ocitá v naprostém chaosu. Bradley nebo Shane? Bradley se perfektně hodí do jejich rodiny, všichni ho zbožňují. Vztah se Shanem bylo jedno velké zemětřesení, které sice onehdy skončilo pohromou, avšak když se na ni podívá, zem se chvěje dosud. Jenže svatba se nezadržitelně blíží a tlak okolí sílí. Zasáhne osud a ukáže Kensi, kdo je hlavním hrdinou ve scénáři jejího života?

Představte si bláznivou jízdu plnou romantiky a humoru. Chcete se válet smíchy po zemi a popadat se za břicho? Nebo knihu, ve které se splní všechny dívčí sny? Láska jako z filmu je tedy to pravé pro vás! Nemohu jinak než-li doporučit! 


Kensington má všechno do puntíku naplánované. Svatba s dokonalým mužem, který si skvěle rozumí s její rodinou a vysněná práce, jenž může dělat. Všechno má jedno velké ale. Její rodina je velmi zvláštní, Středem pozornosti bývá většinou bratr, úspěšný doktor a chlouba rodiny. Kenzi sice věří tomu, že je šťastná a dělá ty správná rozhodnutí, ale co když si to jen nalhává? 

Od téhle knihy jsem nic nečekala. Do čtení jsem se pustila bezmyšlenkovitě a nestačila se divit, co všechno jsem přečetla. Mrzí mě, že většinu zmiňovaných filmů neznám, ale dala jsem si je do to-watch listu a pokud je někdy všechny shlédnu, pustím se do knihy znovu. 

Hlavní hrdinka Kenzi má mnoho chyb - a právě proto se mi líbí. Není dokonalou knižní postavou, od které se chci učit či k ní dokonce vzhlížet. To vůbec ne. Je bláznivá, a i když se snaží chovat normálně a mnohdy i dokonale - tak aby si ji konečně rodiče všímali - vždycky se něco pokazí. 

Obálka je kouzelná a ke knize se skvěle hodí. Přesně tento typ obálek zaujme na první pohled a díky ní si ji zajisté mnoho čtenářů odnese domů. Grafické zpracování celé knihy hodnotím kladně a za volbu obálky jsem vděčná. 

Láska jako z filmu, tuto knihu už jsem Vám jednou doporučila, ale proč se chvilku nepozastavit nad tím, komu se kniha líbit určitě bude. Romantické dušičky ocení námětem a u scén vystřižených jako z filmu se budou uculovat. Naopak lidé, co nemají rádi trapné momenty a trošku otravné hlavní hrdinky by se od knihy měli držet dál. Kenzi se totiž umí chovat jako tuctová puberťačka. 

Sečteno a podtrženo, kniha se mi velmi líbila a jsem ráda, že jsem se k ní dostala. Už dlouho jsem se nad něčím takhle nepobavila a nezasmála. Ode mne si Láska jako z filmu odnáší 4,5 hvězdičky. 


!Za poskytnutí knihy na recenzi děkuji internetovému knihkupectví knihcentrum.cz. Knihu si můžete zakoupit zde!

1 komentář:

  1. Moc pěkná recenze :-) a Kniha má krásnou obálku :-) taky bych se k ní ráda někdy dostala :-)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.