pondělí 1. října 2012

Hororland - Procitnutí


Název : Procitnutí
Série : Hororland
Autor : Petr Kopl
Nakladatelství : Fragment
Rok vydání : 2012
Anotace :  Trpíte nočními můrami, strachem ze tmy, nebo nespavostí? TENTO KOMIKS NENÍ NIC PRO VÁS! 

Martin Lafetka donedávna patřil k těm nebohým náctiletým, kteří se chtějí za každou cenu odlišovat od okolí. Snad by raději zemřel, jen aby byl zajímavý. Ale pozor na přání…! Když se probudíte v márnici se znamením věčnosti na hrudi a duchové začnou vstávat z hrobů, tajemné síly světa živých i mrtvých se budou přetahovat o vaši duši, dali byste cokoli za to, abyste aspoň chvíli byli zase normální. To je však jen začátek… Martinovy pravé schopnosti se brzy projeví.

Moje hodnocení obálky : 3,5/5
Moje hodnocení kresby : 5/5
Moje hodnocení : 4/5

Můj názor : 
Komiks který vám vezme dech. Nejenom kresba je na tom celém úžasná. Příběh je opravdu velmi hororový. Na první pohled vás zaujme obálka.  Kluk s vypracovaným tělem a jakýmsi tetováním na hrudi. Potom dívky  "emařka" a chlápek, co vypadá jako z ledu.  To vše a zajímavý červený kruh, který je kolem nich.

Od tohoto autora jsem nedávno četla komiks Dracula a ten se mi opravdu líbil a proto jsem si vyhlédla i tenhle. Když jsem ho začínala číst ani jsem nevěděla o čem je. Chtěla jsem se nechat překvapit a zjistit jestli se mi bude líbit.

Když začnete číst zaujme vám netradiční kresba, která je zvláštní a svým způsobem krásná a děsivá navzájem. Jak jsem psala už v recenzi na Draculu nemohla  jsem si zvyknout na barevnost. Mangy jsou černobílé a normální komiksy nečtu. Takže to bylo něco nového. U druhého dílu jsem s tím už problém neměla a ta barevnost mi přišla jako pastva pro oči. Barevné je přeci jenom lépe zachycené.

A teď konečně něco málo k příběhu. Hlavní hrdina se jmenuje Martin a je to samotář. Chtěl by být oblíbenější u holek a vůbec. Jeho otec kouří a není tolik spolehlivý jak se zdá. Jeho matka je bývalá alkoholička, ale právě se snaží udržet na uzdě její potřebu. Není to zrovna rozmanitý život, ale on si tolik nestěžuje.

Jednoho dne dostane možnost ho změnit. Mít zvláštní schopnosti a nebýt už jen obyčejný člověk. Martin nabídku přijme, ale neví co udělal. Jeho život se obrátí na ruby a nikdy nebude nic takové jak to bylo.

Přiznám se, že po dočtení mám v hlavě ještě trochu zmatek a sama si pár věcí u konce komiksu musím pospojovat abych vlastně věděla o co jde. Jsem zvědavá jestli se dočkáme pokračování, protože tohle
skončilo opravdu zajímavě.

Ještě bych tímto chtěla poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku!


0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.