sobota 20. října 2012

Fall in love ( 4 )

Toto týdenní  meme pořádá Stormy.
Co se v příspěvku objeví:
  • Název knihy.
  • Jméno autora.
  • Pár, který mě v dané knize zaujal.
  • O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová…)
  • Proč jsem si vybrala právě tento pár.
  • Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.
  • Upozornění: Pokud jste knihy nečetli, můžou vám následující řádky naspoilerovat děj.



Název : Drakie
Autorka : Sophie Jordan
Pár : Jacinda a Will

Typ lásky: zakázaná, nebezpečná a tajná
Proč jsem si vybrala tento pár?
V poslední době jsem četla spoustu knih, ve kterých hrála hlavní roli zakázaná láska, ale tenhle pár se mi nejvíc líbil. Z knihy jsem byla opravdu nadšená a oba dva si hned zamilovala. 
Jak bych se cítila já : Divně. Být na místě Jacindy tak opravdu divně. Přeci jenom si nedokážu představit, že bych se změnila v Drakii. Jinak bych se snažila být od Willa, co nejdál, protože by mě jeho rodinka mohla  oddělat, kdyby zjistili pravdu. 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.