pátek 12. února 2016

Co se děje? | Konec?


Poslední dobou je toho na mě moc. Nestíhám, jediné, nad čím přemýšlím je škola a zjišťuji, že nemám ani žádné jiné koníčky krom čtení a blogování. Měla jsem po Vánocích strašně moc plánů, co budu na blogu publikovat, ale s novým rokem přišlo i období prokrastinace a zase se na mě uvalilo období, ve kterém přečtu sotva jednu knihu za měsíc. Jo, štve mě to, ale nechci se pouštět do knihy, když vím, že už jen moje špatná nálada by mohla ovlivnit dojem z celé knihy. 

totoro, anime, and kawaii imageKonec? Ne. Tak černě bych to zase neviděla. Možná to se mnou budete mít teď trochu složitější a příspěvky budu publikovat náhodně, když budu mít chuť, ale skončit nechci. Přeci jen v květnu oslaví můj blog krásné čtvrté narozeniny a bylo by to pro mě hrozně těžké. Na konec bych toho určitě litovala. 

Jak už jsem řekla, škola je jedním z faktorů, jež mě ovlivňují. Snažím se učit, jenže moje snaha opravit si první známku z fyziky - pětku - skončila opět další pětkou. A když jsem tak nad sebou přemýšlela, nechci si z ní nechat dát horší známku jak trojku. Takže budu muset zabrat a opravdu se jí snažit pochopit. Mou výmluvou je fakt, že ji mám už posledním rokem a na ekonomickém lyceu mi zrovna dvakrát k užitku není, ale i tak... čtyřka je špatná známka a elektromagnetická indukce je svině! 

Jak to vidím dál? Budu přispívat recenze a snažit se psát alespoň jeden článek týdně. Vím, že i to je hodně málo... doufám, že se to brzo zlepší a já konečně zase budu plná nápadů, jak zlepšit blog - potřebuju nový design - a také třeba vymyslím nějaký projekt.  Plány do budoucna jsou nejasné, ale rozhodně se chystám oslavit 4. narozeniny blogu se vším všudy. 

Děkuji za stálou přízeň!

 PS: mějte se mnou ještě trochu trpělivosti. (:

12 komentářů:

  1. Přeji pevné nervy se školou :). protože to je to jediné, co do školy potřebuješ :D

    OdpovědětVymazat
  2. To nevadí :) Těším se na tvé články, i když jich třeba bude míň :)

    OdpovědětVymazat
  3. Však čtení není závod, čti, jak to stíháš a jak se ti chce. Škola je škola, taky to tak občas mám, prostě není Múza, inspirace, chuť :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Snad se ti všechno spraví. Kromě čtení a blogování taky kromě školy nemám moc věcí, kterým bych se mohla věnovat, není čas. Bohužel. A známky taky nejsou nejoslnivější. Držím palce s fyzikou. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto tě chápu. Já také vůbec nevím, kam dřív skočit. A může za to škola. No a když už mám čas, tak prokrastinace :D Prostě začarovaný kruh...
    Každopádně jsem ráda, že nekončíš a budu se těšit na recenze a články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím začarovaným kruhem si to vystihla! :D Také když mám konečně čas, tak spíš prokrastinuji...
      Děkuji^^

      Vymazat
  6. Držím palce na fyziku, určitě to zvládneš! A nic si nedělej z toho, že se potřebuješ koncentrovat na vzdělání a nechat koníček trochu stranou. Moje čtení absolutně kikslo s příchodem na vysokou - a pak se vše srovnalo. Člověk si najde nový rytmus a vše je v pořádku. Hodně štěstí, ať se Ti to podaří co nejdříve! :)
    Přeji hezkou neděli,
    K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za podporu. (: Doufám, že také naleznu svůj rytmus, abych mohla konečně všechno stíhat.

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.