sobota 27. září 2014

Vyhodnocení dotazníku - Yep, I'm a blogger

Do dotazníku jste mi psali, jestli udělám i nějaké vyhodnocení na blogu, a proto jsem se rozhodla, že výsledky zveřejním. Chtěla bych tímto moc poděkovat lidem za vyplnění dotazníku, nad kterým jste strávili nanejvýš 6 minut :D 


1) Spoilery by v recenzích být neměly, ale co když je někdo přeškrtne nebo na ně upozorní? Vadí nebo nevadí?





 2) A co takový design blogu? Hodnotíte potom podle toho blog nebo se koukáte spíš na jeho obsah?

 3) Hodně bloggerů píše články o sobě (mimo jiné i já mezi ně patřím) a chtěla bych vědět, jestli se rádi něco dozvíte nebo vás to na blogu spíš otravuje?

 4) Hodně bloggerů točí videa, i já jsem jich už pár natočila. Co myslíte vy, jsou přínosem pro knižní komunitu? 

 5) Blog čistě jen s recenzemi nebo i meme jako On My Wishlist, Cover of the Week... atd. 

 6) Soutěžíte rádi? 

 7) Máte vlastní účet na goodreads a sledujete tam své oblíbené bloggery? 

 8)  Recenze krátké nebo dlouhé? 

Poměrně dost jsem se toho dozvěděla a ještě jednou všem děkuji za vyplnění :) 


2 komentáře:

  1. Teď, když máš feedback, tak lidi budou pozorovat, jestli jsi s tím něco udělala!!! :DDDD Nee, jen tě straším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to budu dělat podle svého, jen jsem chtěla vědět, co ostatní preferují. Ale jak se říká 100 lidí, 100 chutí :D Něčeho se však držet budu.

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.