čtvrtek 28. května 2015

Recenze: Broken Love - Fear me

“I’m a hopeless fuck who is obsessed with a girl he still wants to hurt.”


Fear Me (Broken Love, #1)Fear me 
Broken Love 
B.B. Reid
Goodreads 4.08 

Nevěřím na pohádkové příběhy a prince Krasoně.
Věřím na strach.
Naučil mě se bát.
Poprvé jsme se potkali na hřišti v jeden úžasný letní den. Bylo to poprvé, co mi ublížil a nebylo to naposled. 10 let byl mým trýznitelem a já jeho hračkou. Pak odešel pryč, ale i tak jsem se stále bála.
Teď je zpět a chce víc než jen mé slzy. Myslí si, že jsem ho poslala pryč, proto se chce pomstít..a teď ví, jak na to.





Tuhle knížku mi doporučila kamarádka. Prý se na ni stala závislá a podle popisu to vypadalo jako drsná knížka. Anotace ve mně vyvolala pocit nostalgie, nevěděla jsem, zda-li se do čtení pustím nebo na knihu raději rychle zapomenu. Vzala jsem to trošku jako výzvu a rozhodla se zkusit to.

Spoustu lidí si projde šikanou. Ať už se jedná o kyberšikanu či jiný druh. Jenže hlavní hrdinka téhle knížky to má složitější. Nejenže se bojí vycházet z domova, aby ho nikde nepotkala, ale bojí se i o svou tetu. Ten, kdo ji pronásleduje se s ničím a s nikým nemazlí. Dostane přesně to, co chce.

"Wait! I'm not ready."
"Tough shit, Monroe. You had a year to get ready."

"Can we talk about this?"

"I'm done talking. It's time to fuck."

Nereálné. Všechno, co se v knize stalo je příšerně nereálné a přitažené za vlasy. Doteď nevím, co přesně si o tomhle dílku s hot obálkou myslet. Nelíbila se mi, to vím jistě, jenže do jaké míry? Některé scény se mi líbily a usmívala jsem se u nich... co ten zbytek?

Z knihy jsem už dlouho nebyla takhle rozpolcená. Moje racionální myšlení křičí NE; tahle knížka je zlo a jeden nesmysl vedle druhého. Ale svým způsobem se mi to i líbilo. Hltala jsem slovo za slovem a nemohla se čtením přestat. Opravdu nevím, co si o knize myslet.

“No one touches you. Do you understand?” 
“Yes,” I whispered. I hated the eagerness apparent in my voice

S recenzí jsem si dávala na čás, potřebovala jsem si utřídit myšlenky. To se mi ale nepovedlo. Ať se snažím na konečný rozsudek přijít jakkoliv, nemůžu na nic přijít. Fear me doporučuji všem, kterým nevadí násilí a opravdu zlý bad boy. Knize dávám 2 hvězdičky

Zdroje:

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.