pondělí 15. dubna 2013

6 komentářů:

  1. super, úžasné a nezaměnitelné knížky ;)) PS: už jsem ti psala na fb, ale nudím se, tak píšu i sem :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Piš mi to všude! Aspoň mě donutíš přečíst rychle Národ a vrhnout se na Luxus... ale vážně mi na něj děláš chutě! Musím si ho brzy přečíst :D

      Vymazat
  2. Já už je chci hodně dlouho, ale pořád nic!? Už si je vážně musím objednat. Vypadají úžasně. Ještě líp. Nechtěla by jsi dělat ilustrační fotky? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se k nim brzy dostaneš... vypadají úžasně! :))

      Vymazat
  3. Tie by som si rada prečítala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Och, sú úplné nádherné...tiež by som ich veľmi chcela prečítať :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.