středa 3. dubna 2013

6 komentářů:

  1. A já ještě nečetla ani druhý díl .. to není možný. Už bych to měla nějak dohnat :) Obálka vypadá krásně, ale celkem se bojím toho čísla 14, doufám, že to nebude jako u TVD knih a nebo u Školy n. Série mi přijde celkem zajímavá a nerada bych, aby si to pokazila jen tím, že už toho bude prostě moc.

    OdpovědětVymazat
  2. štrnásty? nemám rada, keď knihy tak strašne naťahujú... ale tak ,ja som nečítala ešte ani prvý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto isté mi napadlo. Síce som tiež knihu nečítala, ale zdá sa mi to strašne divné naťahovať knihu až na 14. diel...

      Vymazat
    2. Je pravda, že čtrnáctý díl je už moc, ale třeba je to dobré-třeba :D

      Vymazat
  3. já nečetla ani první :D :D :D ale obálka je naprosto skvělá *_*

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem nečetla teda :D :D jako ani první..jsem dost pozadu

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.