středa 10. dubna 2013

Moje maličkost...

Takové týdenní meme, které budu publikovat ve středu. Je to něco o mě můj momentálně oblíbený song, film, barva, kniha, činnost, sport, předmět atd... :D  Nemělo by to být zaměřené na knihy, ale spíš na čtenáře.....

Po dokoukání To the beautiful You si pořád pouštím tuhle písničku :D 

A ještě jedna písnička, které se nemohu nabažit ♫♫


Ještě chvilku zůstanu u videí. Momentálně mám úchylku na doramy. Nemám žádný určitý žánr, který se mi líbí.  Momentálně sleduji K POP The Ultimate Audition. Jsem na episodě číslo 5. 

Můj nejoblíbenější film :D Jeníček a Mařenka lovci čarodějnic. Tahle trochu jiná verze Jeníčka a Mařenky mě dostala. Neviděli jste? Tak to honem napravte! 

Momentálně mám úchylku na fialovou barvu. I když červená je těsně za ní :D 

Rudá pyramida! Jsem na stránce- pozóóór- 77! Nějak jsem se přes půlku nedostala, protože nestíhám číst! Pořád píšeme a potom už se mi nechce ani číst :D 

Tuhle knížku jsem si včera vypůjčila z knihovny a hrozně se na ní těším! :)) 

Reakce:

2 komentáře:

  1. Jeníček a Mařenka je úžasný film! Veľmi sa mi to páčilo 8) Videla som to už asi 4-krát 8P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nějak tak. Ano souhlasím, je to úžasný film! :D

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.