sobota 13. dubna 2013

Knižní chvilky trochu jinak...

Na FB jsem před skoro rokem zveřejňovala fotku knih, které mám a rozhodla jsem se, že dnes to znovu vyfotím a porovnám :))


Takhle nějak vypadala ta hromádka knih, které jsem fotila 28.10.2012. Na první pohled to vypadá, že je tam celkem málo knih, ale věřte mi, že jich tam bylo hodně. Byla jsem s tím množstvím spokojená a pyšná na zaplněné místo v knihovničce :) 

Tak a tady je dnešní fotka mých knížek pohromadě. Z hromádky se stala hromada a já už nevím, kam ty knížky dávat. Naštěstí to nová knihovnička jistí, ale měla bych se začít krotit :)

A tady ještě fotka, na které jsou knihy vyskládané na posteli a připravené na zařazování do knihovničky :) Jak já přeskládávání miluji! 

Reakce:

4 komentáře:

  1. Pěkně :) Taky mám ráda přeskládávání knihovny :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky to zase budu muset přerovnat..
    A to co vidím, tak máš krásné kousky!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Knihovnu přeskládávám minimálně dvakrát za 14 dní :DD
    Nádherné kousky :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.