úterý 5. března 2013

Úryvkové úterý ( 5 )

Toto meme pořádá AliPeli.


"O co jde?" zeptal se Kyle.
Zabořila jsem hlavu do polštáře. "Matka vzdala snahu sehnat na svatbu hrdličky - i když jsem ani nevěděla, že se o to pokouší- a stejně tak i holuby. Místo toho chce vypustit motýly a balónky."
Warren se zatvářil náležitě šokovaně, ale Kyle se zasmál.
"Je to nový trend, Mercy," řekl. "A měla bys, být ráda, protože jde o tradici vycházející z indiánské legendy. Říká se, že když chytíš motýla, pošeptáš mu přání a vypustíš ho, odnese tvou žádost k Velkému duchovi. A protože jsi motýla vypustila, i když jsi ho mohla zabít nebo uvěznit, Velký duch bude na tvoje přání pohlížet shovívavě."
"Jsem mrtvá," řekla jsem polštáři. "Motýli a balónky budou moje smrt."
"Aspoň to nejsou holuby," podotkl Warren prakticky. 

Reakce:

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.