čtvrtek 14. března 2013

Prodám nebo vyměním!

Ahoj! Včera jsem přeskládávala knihovnu a narazila jsem na pár kousků, které mi přebývají. Kdyby jste měli o něco zájem, ozvěte se prosím na e-mail tanamouckova@seznam.cz (vyměním nebo prodám).
Poštovné je 40Kč posílám to doporučeně (pouze platbou předem!).
Na zažádání pošlu i detailnější fotky :))

• Mayské proroctví - Zápas o osud lidstva (100,-)
• Monster high - Můj soused ghúl (100,-)
• Oliver Nocturno - Upírova fotografie, Vražedný svit slunce, Krevní pouta (každá kniha ta 120,- dohromady za 330,-)
• Síla pětice - Nekropole (100,- nová, nečtená)
• Trojská maska (80,-)
• Pán prstenů - Návrat krále (130,- Je to kniha z roku 1992, ale bez přebalu!)
• Ve stínu Cypřiše (80,-)
• Avatar - příručka ( 40,-)
• Návrat domů  (60,-)
• Prokletí ohně (60,-)
 Cassandra Palmer: Dotkni se temnoty - (110,-)
• Magik - (110,-)
• Tajemství nesmrtelného Nikolase Flamela: Čaroděj (120,-)
• Prohnaný (100,- má trochu poškozený hřbet)

Reakce:

1 komentář:

  1. Avatar - příručka přežití stojí normálně 8 Kč ;)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.