sobota 9. března 2013

Autorské šílenství - L.J. Smith


Pro další -řekněme- díl autorského šílenství jsem vybrala autorku L.J. Smith, která se asi nejvíc proslavila sérií Upíří deníky. Já jsem četla první knihu s téhle série a opravdu se mi NELÍBILA. Nebudu však odsuzovat její další knihy, protože například Tajný kruh mám hrozně ráda. Je to už asi rok zpět co jsem tuhle sérii četla, ale hrozně se mi líbila!


První díl z její série Říše temnot jsem četla nedávno. Knížka se mi poměrně líbila. Ještě jsem četla Temné vize, která jsem měla půjčené od kamarádky. Líbili se mi, protože to byl trošku oddych od všech možných upířín.  
Co vy? Máte tuhle autorku rádi?

Reakce:

4 komentáře:

  1. tajný kruh mi príde, teším sa 8) Seriál som zbožňovala!
    Ríša temnoty aj Temné vízie som čítala 8) Ríša 1 a 2 sa mi lúbili viac.
    Upírske denníky chcem čítať, aspoň teda 1. diel, nech mám na to nejaký názor 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seriál byl hodně dobrý.. ale bohužel ho zrušili :/ A zrovna v tom nejnapínavějším!
      Jsem zvědavá, co na první díl řekneš :))

      Vymazat
  2. Tajný kruh se mi moc líbil.. určitš si pořídím 5. díl od CooBoo.. Říši temnot bych si ráda pořídila též, ale moc na to nespěchám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si sérii nejspíš nechám jako trilogii a nebudu si pořizovat další díly... nevím. Bojím se toho, že mi to zkazí názor na celou sérii... :)

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.