úterý 26. února 2013

Úryvkové úterý ( 4 )

Toto meme pořádá AliPeli.


Ale snažila se být k němu laskavá: "Ty mi můžeš říct cokoliv. To přece víš."
"Ale tohle je něco,  čemu nebudeš věřit. Nemluvně o tom, že poruším zákony."
"Zákony?"
"Zákony. Já se řídím podle jiných pravidel než ty. Lidské zákony pro nás moc neznamenají, ale ty naše porušit nesmíme."
"Jamesi," vydechla naprosto zděšeně. On doopravdy přišel o rozum. 
"Nevím jak ti to vysvětlit. Připadám si jako v nějakým špatným hororovým filmu." Pokrčil rameny , a aniž se otočil, řekl: "Je mi jasný, jak to bude vypadat, ale... Poppy, já jsem upír."
Chvíli seděla na posteli úplně bez pohnutí. Pak divoce zašmátrala po nočním stolku. Prsty sevřela malou misku ve tvaru půlměsíce a vychrstla na něj celý její obsah.
"Ty blbče!" zaječela a hledala něco dalšího, co by po něm hodila. 


Reakce:

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.