čtvrtek 21. února 2013

Čistá krev

Čistá krev (Moonlight, #1)Název: Čistá krev
Série:  Moonlight
Díl: 1
Autorka: Nancy Gideon
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Detektiv Charlotte Caissieová si slíbila, že za každou cenu pomstí smrt svého otce a zničí bosse místního podsvětí. Jako "vstupenka" do zločineckého prostředí jí má posloužit jeho osobní strážce Max. Muž s pověstí nelítostného zabijáka ji ale začne přitahovat víc, než by sama chtěla. Může obstát vztah dvou lidí, kteří stojí na opačných stranách zákona? Jakou oběť bude muset Charlotte přinést?







Můj názor:

48168_486977184693215_1666383959_n_largeMladá detektivka Charlotte chce přijít na to, kdo stojí za brutálními vraždami. Těla jsou roztrhané na cucky a žádný průměrný člověk by tohle nezvládl. Její instinkty ji říkají, že za tím stojí Jimmy Legera.  Chce toho mizeru dostat za spoustu věcí, jenže nikdy nemá dostatek důkazů. Ví, že ho musí dostat a zničit za každou cenu a má plán. Ten se jí trochu vymkne kontrole a všechno nabírá jiný směr. 

Když jsem knihu začínala číst, tak jsem si myslela že to bude obyčejná urban-fantasy s trochou lásky, ale ona se ta láska řešila o něco více. Když se tam objevil Max, nechtěla jsem ho přijmout a prostě mi jako hlavní hrdina moc neseděl. Moje srdce proti němu bylo obrněné, jenže on si našel skulinku a dostal se tam. Pak jsem se ho nemohla nabažit. 

Záhadný Max začne Charlotte přitahovat a  vypadá to oboustranně. Nejspíš by z toho měla být šťastná, jenže ona  se spíš bojí. Bojí se někoho pustit blízko k tělu, protože nechce aby ji to zranilo. Max by ji neměl mít rád. Ví, že ona by nejspíš nepochopila jeho pravou podobu a utekla by. Také Jimmy, který ho vychoval a považuje za svého syna ho varoval. Všichni okolo Charlotte mají tajemství. I před Maxem leží obrovská tajemství, o kterých se musí jednou dozvědět

I přes ty všechny překážky, se kterými jsem v knize bojovala, se mi líbila. Konec byl nádherný a já se bojím dalšího dílu. Jsem zvědavá o co půjde a jak se bude vyvíjet vztah Maxe s Charlotte takzvanou Cécé. Kniha o konce nabrala rychlí spád a já jsem u ní byla jak na trní. Skončí s ní? Je to pravda? Bože, bože, bože co se stane? Takhle  nějak vypadali moje myšlenky u konce. Kniha byla celkem dobrá a já jí dávám 3,5 hvězdičky. 



Hot-air-balloon_1954817i_largeNejzajímavější jméno:  Mary Kate
Nejoblíbenější postava: Max
Nejméně oblíbená postava: Jimmy 
Humor:  Někdy jsem se smála, ale nebylo to až tak často. 
Akce: Jo, ta tam opravdu byla ☺. 
Napětí: Jojo :D
Láska:  Max&Charlotte ♥ 



Nuda: Přiznám se, že chvilkami jsem se nudila, ale stejně mě to nutilo číst dál. 
Překvapení:  Jo. U konce jich bylo hned několik :) 
Obálka: Pěkná :) 
Originalita: Byl to trochu odlišný příběh od těch co jsem zatím četla, jenže tenhle námět byl použit už tolika knih! 
Konec: D-O-K-O-N-A-L-E-J :D
Hodnocení: 3,5 z 5 hvězdiček. 

Za poskytnutí RC moc děkuji nakladatelství Fragment.
Knihu si můžete zakoupit zde. 

Zdroje:








Reakce:

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.