pondělí 22. října 2012

Bratrstvo černé dýky - Milenec z věčnosti

Milenec z věčnosti
Bratrstvo černé dýky
J.R. Ward
Baronet
Goodreads 4.37

 Autorka se vrací do stínů Caldwellu aby vyprávěla čtenářům další dobrodružství členů bratrstva. Tentokrát se středem děje stává Rhage, nejlepší bojovník mezi upíry a nejnenasytnější milenec. Rhage byl proklet a v duši mu zuří démon, který jej činí nebezpečným pro všechny v jeho okolí. O to větší starost chová o smrtelnou dívku Mary, vrženou do světa upírů a svěřenou v jeho péči, o níž ví, že je k němu přitahována stejně intenzivně, jako on k ní. 


♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ 

Tumblr_lwogjrolzm1r4rt5ho1_500_large
Jsem ráda, že se mi kniha dostala do rukou, protože se mi opravdu moc líbila. Dostala jsem jí jako takoví opožděnější dárek k narozeninám. Sice dva měsíce zpoždění, ale to vůbec nevadí.


Četla jsem kousek prvního dílu (jako e-book) a líbil se mi. Knihu mám pořád v počítači, ale nějak se se k ní nemohu dostat. Takže když jsem dostala tuhle hned jsem se do ní vrhla. Stránky jsem obracela jednu za druhou a celý příběh se mi moc líbil.

Knize bych dala i pět hvězdiček, ale prostě nemůžu. Scény s Panem O,X,U a ještě nevím s kým mě prostě nudili. Byli připojené k příběhu tak jsem je četla, ale nejraději bych je vyškrtla a nahradila scénami s Mary a Rhagim.

Četla jsem pár recenzí na různé díly a hodně jsem četla, že Rhagi je nejoblíbenější válečník. Já to zatím nemohu posoudit, ale do budoucna bych si chtěla přečíst všechny díly a také je vlastnit ve své sbírce.

Rhage___bdb_2_by_tomsgg-d4a0huy_largeZe začátku jsem měla problém se do knihy dostat. Je to trošku jiný styl vyprávění než na jaký jsem zvyklá. Po pár stránkách už to bylo lepší a Mary jsem si hned oblíbila. Za to s Rhagim to bylo těžší. Jejich vztah mi přišel ze začátku trochu kýčovitý.Naštěstí jsem si potom oba dva hlavní hrdiny oblíbila a scény bez nich jsem trpěla.


Od knihy jsem se většinou nemohla odtrhnout. Od půlky knihu už tuplem ne. Mary mi bylo líto a u konce to bylo hodně frustrující. Vypadalo to s nimi špatně. Opravdu jsem chtěla otočit pár stránek a kouknout se jak to skončí. Udržela jsem se a nepodívala, ale opravdu jsem si myslela, že to udělám.

Přiznávám se, že obálka  na počítači  se mi líbí, ale ve skutečnosti už tolik ne. Přijde mi, že ten chlap na obálce má až moc zelené oči a celá obálka je divná. Žena v černém (zní to jako ten horor) mi přijde hrozně klišé a na obálku bych ji rozhodně nedávala.

Jinak celkové pocity z knihy jsou kladné. Líbí se mi nápad a to jak to autorka napsala. Každou postavu udělala jinou a já si každou oblíbila. Dobře Pana O,X,Z... ne. To je jediné mínus pro knihu.
Reakce:

3 komentáře:

  1. Tak celá seria BČD je proste dokonalá ja som 10 kníh zhltla za tyzden a teším sa na dalšie.

    OdpovědětVymazat
  2. Ách.. Bratrstvo je moje srdcovka.. já tuhle sérii miluju :).. Já jako mínus určitě brát scény s bezduchými nemůžu, protože bez nich by to nebylo ončo.. :).. Jinak vždy se u knih zasměju, protože na ty jejich hlášky nic nemá ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Táto kniha patrí medzi moje naj spomedzi kníh tejto série aj keď musím napísať, že každá je svojím spôsobom jedinečná a výnimočná. Osobne som si kúpila vo forme papierovej knihy len tretiu časť, ktorú považujem za najúžasnejšiu a ostatné o nič menej lepšie mám len vo forme ebookov. Kniha sa mi veľmi páčila a to z viacerých dôvodov. Striedali sa tam smutnú scény, ktoré mi párkrát vohnali nejakú tú slzičku do očí so scénami napínavými, vtipnými, romantickými... Zaujímavé bolo taktiež sledovať zmenu, ktorá došla pri hlavnom hrdinovi a ako sa napokon jeho prekliatie stalo jeho spásou. :) Bezpodmienečne odporúčam spolu s ostatnými knihami série.

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.