sobota 9. června 2012

Fall in love ( 2 )

Toto týdenní  meme pořádá Stormy.
Co se v příspěvku objeví:
  • Název knihy.
  • Jméno autora.
  • Pár, který mě v dané knize zaujal.
  • O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová…)
  • Proč jsem si vybrala právě tento pár.
  • Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.
  • Upozornění: Pokud jste knihy nečetli, můžou vám následující řádky naspoilerovat děj.

Název : Pád 
Autorka : Lauren Kateová
Pár : Daniel a Luce
Typ lásky: osudová , smrtelná , zakázaná 
Proč jsem si vybrala tento pár :  Tento pár jsem si vybrala protože je to vážně ohromná láska. Je to láska , která se opakuje znovu a znovu a nikdy to nedopadá dobře. 
Jak bych se cítila já : No tak určitě zajímavě :) Dozvědět se , že pořád umírám a zase se  narodím  by bylo malinko víc frustrující. Vědět , že moje láska nikdy neskončí dobře by nebylo moc příjemné , ale Luce je silná a určitě to s Danielem dokáže zlomit. Tu kletbu myslím :)



Reakce:

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.