pondělí 28. května 2012

Top 5 ;)

1. The secret circle

Miluju TSC !! Škoda jenom , že se rozhodli , že už nebudou točit další díly :/ A to ten poslední končil tak napínavě :// :)

2. The vampire diaries 

 
TVD miluju!!! Je to prostě boží ;) Ale na nové díly si budu muset počkat do roku 2013 :// To nevydržim :)

3. Once upon a time
Na tenhle seriál jsem přišla úplnou náhodou , ale zamilovala jsem si ho na tolik , že se pořád těším na nové a nové díly :)

4. Jane by design
Tento seriál je o mladé dívce , která pracuje tajně v módním návrhářství a řeší problémy jak modní tak i obyčejné. Ale nemá moc štěstí s klukama..... ♥ Zase něco co jsem náhodou objevila a úplně mě to očarovalo ;)


5. Heart of dixie
Seriál o mladé doktorce , která přijíždí do malého městečka a zjišťuje , že celý její život žila ve lžích . Najde v městečku klid a pohodu ?? Wrrr tak to je upe bomba seriál :)) Doporučuji ;)



Všechny tyto seriály najdete zde . 
Reakce:

1 komentář:

  1. Máš úžasný vkus na seriály, myslím ty první 3 :D zbytek bohužel neznám... miluju tvd a tsc ;) jen ze zájmu - Stefan nebo Damon?? :)) podíváš se mi, když budeš mít čas, na můj blog prosím?? předem ti moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.