čtvrtek 17. května 2012

Richelle Mead

Jméno : Richelle Mead
Datum narození : 11.12 1976
Něco o autorce Předměstí Richelle Mead se narodila v Michiganu a v současné době žije v Seattlu.Má tři tituly  Bakalář ,  obecnéstudie z University of Michigan, magisterský titul ve srovnávacím náboženství ze západního Michiganu  Dříve vyučovala angličtinu na škole v Seattlu. Psala ve svém volném čase a neměla v plánu se stát tak slavnou. Její knihy , které napsala a jsou vydané v češtině : Sukuba , Vampýrská akademie a Pokrevní pouta.



Proč jsem si jí vybrala pro tento týden ??
Tak na tohle se dá odpovědět jen třemi slovy : moje nejoblíbenější spisovatelka.
A ano je to moje nej spisovatelka a její knižní série VA je moje nejoblíbenější vůbec. Jsem ráda , že se překládají i jiné knihy od ní než VA. Na Sukubu mám zálusk , ale počkám si až budou aspoň čtyři díly. Na Pokrevní pouta zase tolik nejsem v hlavní roli je tam Sydney a tu já nemám moc v lásce . Jenomže je tam Adrian..... No uvidíme jak se to časem vyvine. Chtěla bych aby se u nás překládala její knižní série Storm born. 

Reakce:

1 komentář:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.