pondělí 7. května 2012

Nora&Patch

Série knížky Zavržený je jedna z mích nejoblíbenějších vůbec. Zatím jsem četla všechny tři díly s názvy : Zavržený , Crescendo a ticho. Čtvrtý díl má výjít na podzim 2012 , ale u nás v české republice vyjde až někdy roku 2013. A já už se na to moc těším !! Jsem zvědavá jako to dopadne a vůbec jsem zvědava na celou knihu.

Moje oblíbená scéna .....
Náhle jsem si připadala nicotná. A křehká až moc.....
"Kterou stranu postele si vybereš ?" zeptal se .
"Ehm..."
Liščí úsměv. "Nervózní ?"
"Ani nápad" řekla jsem tak sebevědomě jak to jen za zadaných podmínek šlo. 
Dané podmínky jsou následující :  cedím pot a lži.
"Jsi špatná lhářka" řekl " nejhorší jakou jsem kdy viděl."
Položila jsem si dlaně na stehna a vyslala k němu tiché Omlouvám se.
"Pojď ke mě" řekl a vytáhl mě na nohy.
Žaludek mi poklesl a srdce naopak  vyskočilo až do krku.
Všechny moje sliby , že odolám , udělaly puf- a vypařily se.

Obálka 1.dílu
Obálka 2. dílu
 
Obálka 3. dílu
Reakce:

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.