pátek 4. května 2012

Návštěva knihovny ;)

Po opravdu delší době jsem byla navštívit knihovnu a vrátit knížku , kterou jsem bohužel nestihla přečíst.
Tákže co jsem si vlastně půjčila ?? 
Deník malého poseroutky od  Jeffa Kinneyho . Tuto knihu už jsem jednou četla , ale zaujala mě natolik , že jsem si jí musela znova půjčit. Hrozně jsem se u ní nasmála a pobavila.
Potom tu máme dvě knížky od Darrena Shana , kterou jsem si vážně už dlouho chtěla půjčit. Je to kniha z názvem Madame Okta a Upírův pomocník. Je to jeho série , kdy hlavního hrdinu pojmenoval po sobě. Na knihu se už velmi těším a hned jak jí dočtu udělám recenzi ;)
Reakce:

1 komentář:

  1. Jé, Darren :) Vřele doporučuju :D Celá série je úžasná

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.