pondělí 21. května 2012

The liyng games


Originální název : The lying games
Český název : Hra lží
Recenze : Emma a Sutton jsou identická dvojčata , které se až do teď neznali. Emma žije v pěstonské rodině , kterou nemá zrovna v oblibě a Sutton je rozmazlená, nafoukaná a sobecká holka žijící u lidí co si ji adoptovali jako malou. Má všechno o co so řekne a všichni dělaj to jak chce zatím co Emma je hodná a příjemná.
Když Sutton zjistila , že je adoptovaná tak se snažila najít svoje biologické rodiče , ale místo toho objevila její identické dvojče Emmu. Obě jsou spolu v kontaktu a doumlouvají si kdy se sejdou. Jenže se Emma neschodne s pěstounkou a uteče před policií. Když Emma přijede do města , kde bydlí Sutton najednou napadne Sutton , že se vymění. Tak , že Emma bude dělat , že je Sutton a Sutton bude na útěku a pokusí se zjistit kdo je její matka... Podaří se jim vyváznout bez prozrazení a dokážou zjistit strašnou skrývající se pravdu ???

Moje hodnocení : 4/5

Můj názor : 
Seriál na mě udělal vskutku velký dojem. Líbí se mi jejich hra co hrájí. Že Sutton je Emma a Emma je Sutton. Pátrání po jejich pravé matce je opravdu napínavé. Už jsem si myslela , že jí mají , ale byla jsem v omylu. Tento seriál je točen podle knihy , která by měla vyjít někdy tento rok. Seriál opravdu doporučuji ;) 
 Online najdete na : http://www.zkouknito.cz/ 


Reakce:

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.