úterý 29. května 2012

Lisa Jane Smithová

Jméno :  Lisa Jane Smithová
Datum narození : 4. září 1965
Něco o autorce : 
Studovala hned na několika vysokých školách .Nejprve vystudovala  University of California , Santa Barbara angličtinu a experimentální psychologii , poté studovala na University of California , Berkley a  San Francisco State College. Než se začala věnovat psaní byla učitelka. Většinou píše knihy , které jsou žánrově řazeny mezi fantasy s prvky romantikou.

Proč jsem si jí vybrala pro tento týden ??
Tahle autorka se řadí mezi moje nejoblíbenější. Knihy které od ní vlastní jsou jenom tři a to celá série Tajného kruhu. Tuhle sérii jsem si oblíbila natolik , že jsem jí četla asi dvakrát. Nejvíc se mi líbil první díl , ale to že kniha vyšla v Americe někdy 1992 a u nás někdy minulí rok je hodně divné. Kniha je psaná i na tu dobu nejsou tam telefony a moderní zařízení , ale přesto se mi kniha líbí. Potom jsem od ní četla první díl Upířích deníků , ale asi bych to znovu přečíst nezvládla. Také jsem četla první díl její nové série Temné vize. Musím říct , že ten se opravdu povedl , ale jestli neskončí s Gabrielem tak budu vraždit ;)

Reakce:

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.