úterý 8. května 2012

Lauren Kateová

Jméno : Lauren Kateová
Datum narození : 21.března 1981 ve Spojených státech
Něco o autorce : Lauren Kate vyrůstala v Dallasu, chodila  do školy v Atlantě, a začal psát v New Yorku.
Je autorem  poražených a Zrada Natalie Hargroveovou. Žije s manželem a doufá, že práci v kuchyni restaurace, pořídí  si psa, a naučí  se surfovat.

V současné době pracují na pokračování poražených.


Proč jsem si jí vybrala pro tento týden ??
Lauren napsala sérii knížek , které mi přirostly k srdci a mám je ráda. Celou její sérii jsem hltala jedním soustem a nemohla jsem se jí nabažit. Její série je vážně dobrá a obálky ještě lepší. Je dobře , že je nechali originální a nezměnili je. Pád , Muka a Vytržení jsou tři díly z její čtyřdílné série plus je k tomu jedna novela , která se odehrává mezi trojkou a čtyřkou. Tyto tři díly jsou prozatím vydané u nás , na prosinec se chystá čtvrtá knížka se jménem " Rapture" na kterou se vážně těším a novela " Fallen in love " vyjde někdy roku 2013 .


Její officiální blog http://laurenkatebooks.net/
Reakce:

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.