sobota 5. května 2012

Knižní obálka - Smečka ( Night Shade )


Smečka je dcl populární kniha , která má spousty různých názorů. Někomu se velmi líbila , někomu ne , někdo si myslí , že ujde. Já jsem prozatím knihu nečetla , protože se k tomu nemůžu dokopat.
Jinak obálka se mi víc líbí ta anglická. Má hrozně hezky napsané   " Night Shade " líbí se mi to víc než ten náš názav "Smečka". Také se mi u té naší nelíbí to oko přijde mi jako kdyby šla ta holka na maškarní nebo nevim jinak proč má ty třpitky . Na anglické se mi nehorázně líbí ty vlasy. U té naší to vypadá jako kdyby byly opravdu bílí. Barvu očí ponechali stejnou za co dávám velké plus. Nevím co by mohly vymyslet mohli ho udělat třeba zelený :)
 Moje hodnocení AJ obálky :5/5
Moje hodnocení CZ obálky : 2/5
Reakce:

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.