sobota 5. května 2012

Fall in love ( 1 )

Toto týdenní  meme pořádá Stormy.
Co se v příspěvku objeví:
  • Název knihy.
  • Jméno autora.
  • Pár, který mě v dané knize zaujal.
  • O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová…)
  • Proč jsem si vybrala právě tento pár.
  • Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.
  • Upozornění: Pokud jste knihy nečetli, můžou vám následující řádky naspoilerovat děj.
Název : Magie mrtvých 
Autorská dvojice:  Ilona Andrews
Pár : Curran & Kate 
Typ lásky : Vzrušující , osudoví a citový 

Proč jsem si vybrala tento pár : Curran a Kate jsou mým nejoblíbenějším knižním párem. Hodněkrát jsem se u knihy málem počůrala smíchy , ale hlavně v okamžiku , kdy byl Kate nablízku Curran. Oblíbila jsem si tyto dva hrdiny na tolik , že jsem první příspěvek tohoto meme nechala jim. Oni si to zaslouží ;)

Jak bych se cítila na místě Kate : Na místě Kate bych se cítila nesvá , neuměla bych tak skvěle bojovat a neměla bych tak ostrý jazyk jako ona. To co si ona dovolí říkat někomu jinému já bych si nikdy nedovolila. Pána šelem bych určitě neoslovila "náčičí" a nikdy bych nenechala Curranovi přinést misku s  mlíkem. Kate je dokonalá , výjimečná , skvěla a nenahraditelná ;)





Reakce:

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.