středa 2. května 2012

Darren Shan

Jméno : Darren Shan 
Datum narození : 2.července 1972
Něco o něm : 
Darren O Shaughnessey  také známí pod pseudonymy  Darren Shan a  D.B. Shan je irský spisovatel fantasy a hororu. Podle svého pseudonymu pojmenoval i hlavního hrdinu jedné ze svých sérií Darren Shan.


Proč jsem si ho vybrala pro tento týden ???
Jájsem od něj sice zatím nečetla nic. Já vím sem ostuda je to přece Darren Shan!! Pod tímto jménem si představím jeho sérii Demonáta a ještě jednu , ale nevybavuji si jméno jenom to , že první díl se jmenuje Upíří hora. Na Upíří horu mám spadeno už nějaký ten pátek , ale pořád je v knihovně buď zamluvená nebo půjčená ( ta kniha :) ) . 
No uvidíme zítra bych se po něm mohla v knihovně porozhlédnout.
Nikdy jsem neviděla jak vypadá no až do teď ;)
 Co si o něm myslíte vy ?? Váš názor mě zajímá tak sem s ním;)


Jeho oficiální stránka :  http://www.darrenshan.com/
Reakce:

1 komentář:

  1. Darren je podle mě úžasný spisovatel! Přečetla jsem od něj celou Ságu Darrena Shana a teď čtu Demonatu :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.