úterý 8. května 2012

Citáty :)


• Řada frází neznamená ještě linii.
• Uhlí se vysmívá popeli
• Dvě věci jsou nekonečné - vesmír a lidská hloupost. Ale u vesmíru to není tak jisté.
• Život je jako žebřík do kurníku: krátký a posraný.
• Bohatým beru a na chudý seru
• Trpaslík vidí dále než obr, stojí-li na ramenou obra.

Chlapec : Miluju tě !
Dívka : ( začně utíkat ) ...
Chlapec : Kam běžíš ?, :/
Dívka : Jdu si změnit stav na FB :DDDD


• " Láska není bez bolesti " řekl zajíc a objal ježka.......

• Víte co je absolutní alkoholismus??? Opít šneka tak , aby netrefil domů :)*

• Muž : Miluju tě tak , že bych nechal napsat tvoje jméno na můj dům :*
Žena : Jestli mě miluješ....... napiš svůj dům na moje jméno :PPPPPP


Reakce:

1 komentář:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.