úterý 22. května 2012

Christopher Paolini

Jméno : Christopher Paolini
Datum narození : 17. listopadu  1983
Něco o autorovi : 
Christopher Paolini  je americký spisovatel , autor knih Eragon , Eldest ,  Brisingr  a Inheritance.Tyto knihy jsou součástí Odkazu Dračích jezdců. Třetí díl, Brisingr měl být závěrečný, ale nestalo se tak. 4. díl, Inheritance , se v USA a na dalších vybraných trzích objevil 8. listopadu 2011; v ČR vyšel v březnu 2012. Příběh se odehrává ve fiktivním fantasy světě  Alagaesia.

Proč jsem si ho vybrala pro tento týden ???
Osobně si myslím , že tento spisovatel je velmi nadaný. Svojí první knihu vydal v 15ti letech z jeho série se stal světový Bestseller. Na jeho knihu se teprve chystám , ale teď už vím , že se mi bude líbit.  Je mi na něm hodně sympatické to , že vydal v knihu v 15ti !! Takže jí vydal někdy v mém věku. A na tohle jde říct jenom jedno slovo : !!WOW!!

Reakce:

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.