středa 2. května 2012

Cassie&Ranjit

Už jsem dočetla Temnou Akademii . A první věc co jsem řekla ?? Kdy bude další díl ?? Kniha se mi velmi líbila a zamilovala jsem si všechny hrdiny , ale nejvíc Ranjita. Věděla jsem , že kniha je s upíří tématikou , ale nějak jsem jí tam nenacházela , ale potom !! Wrrr ... Bylo to prostě dobrý číst tu knížku a přitom všechno co je tam napsané komentovat ;)


 Ten konec..... Ach jak já chci už druhej díl !! 
 "Jen dnes večer , říkala si , když zabořila tvář do jeho košile a nasávala tu tolik lidskou vůni. Tohle je fajn  , je to dobré. Dnes večer jsou jen kluk a holka  , nic jiného a nikdo jiný , a tančí pod hvězdnatým pařížským nebem
A zítřek ať vezme čert. Ačkoli doufala , že to tak nebude. "


Temná akademie - Vyvolení
První díl ;)
Blood Ties (Darke Academy, #2)
Druhý díl ;) ( Originální obálka )
Divided Souls (Darke Academy, #3)
Třetí díl ;) (Originální obálka)

Knižní sérii opravdu doporučuji ;)
Reakce:

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.